Masáže pro zdraví a krásu Pavla Solaříková

Několik rad od výborného iridologa Franka Navrátila

Změny ve stravování a životním stylu pro dlouhý a zdravý život

  1. Místo alkoholu kávy a čaje pijte VODU, min. 1-2 litry denně.
  2. Vynechejte moučníky a místo nich jezte ovoce, datle, fíky nebo hrozinky.
  3. Jezte 5 menších jídel místo 3 velkých.
  4. Přestaňte jíst mléčné výrobky (mléko, měkký sýr, šlehačku, zmrzlinu). Vápník získáte z mandlí, zelené zeleniny, sezamových semínek, avokáda.
  5. Zbytečně nesolte.
  6. Omezte balená, konzervovaná a zmražená jídla – jezte čerstvé potraviny.
  7. Jezte pouze přírodní neslazené jogurty bez práškové smetany nebo šlehačky.
  8. Jídlo tepelně zpracovávejte co nejméně – bez mikrovlnné trouby.
  9. Jídla nesmažte – pečte, duste nebo vařte.
  10. Jezte 25 % masa a 75 % zeleniny.
  11. Jezte ryby 3-4 x týdně (obzvláště ty s vysokým obsahem mastných kyselin omega 3 jako losos a tuňák).
  12. Nejezte žádné bílé pečivo.
  13. V restauracích si objednávejte jídla bez omáček a místo červeného masa více ryb.
  14. Brambory jezte co nejméně – příliš mnoho brambor nenechá místo na 75 % zeleniny.
  15. Nepoužívejte margaríny, máslo je přírodnější ale není dobré ve velkém množství
  16. Jezte každý den čerstvý zeleninový salát – např. z brokolice, celeru, bobových klíčků, zelených fazolí, vojtěšky, mrkve, okurky, zelené papriky apod. a jako zálivku použijte olivový olej nebo citronovou šťávu a bylinné koření.
  17. Jezte oříšky nebo semínka, obzvláště mandle, slunečnicová a sezamová semínka.
  18. Jezte různé druhy ovoce, které je čerstvé, nikoliv vařené, konzervované nebo mražené.
  19. Používejte koření raději než omáčky nebo průmyslově vyráběné zálivky a dochucovadla.
  20. Pijte neslazené bylinné čaje.
  21. Nepoužívejte umělá sladidla jako sacharin, aspartan atd.
  22. Vždy kupujte jídlo bez konzervačních látek, barviv a chemických látek.
  23. Cvičte 30-60 minut 3-5 x týdně.
  24. Najděte si pohybovou aktivitu, která vás baví, jako sport, chůze, jízda na kole, plavání, aerobik.
  25. Noste si sebou zdravé jídlo, aby vás nelákala nezdravá jídla ve stáncích.
  26. Relaxujte nejméně půlhodiny denně – meditace, poslech hudby atd.
  27. Zhluboka dýchejte každý den 5 minut.
  28. Dbejte na to, abyste si nedělali zbytečné starosti – nestresujte se věcmi, které nemůžete změnit!
  29. Choďte do přírody – každý den, třebaže je to jen chůze parkem...
  30. Každý den udělejte pro někoho nezištně něco pěkného!
  31. Usmějte se na někoho alespoň pětkrát denně.
  32. Uvolněte negativní emoce jako žal, zlobu, nedůvěru a žárlivost.
  33. Akceptujte sami sebe, jací jste a BUĎTE SPOKOJENI se svou životní cestou.
  34. Poslouchejte svoji intuici a dovolte jí, aby Vás vedla cestičkou života.
  35. Najděte si rovnováhu mezi prací, rodinou, přáteli, koníčky a zájmy.
  36. Starejte se o své vlastní zdraví! Používejte přírodní druhy nenásilných diagnostických metod a užívejte pouze přírodní bezlékové léčebné metody.

DEJTE SI ZA CÍL USKUTEČNIT TYTO ZMĚNY NA 80 % -
NEJSME DOKONALÍ, DOSÁHNOUT 100 % JE NEMOŽNÉ!!!

Velká Hradební 55, Ústí nad Labem | +420 731 489 247 | info@masaze-zk.cz
ČERSTVÁ KÁVA
čerstvě upražená, právě připravená, poštovné zdarma